wtorek, 5 lipca 2011

Ślub :)



7 komentarzy:

  1. o jejku, jakie piękne... Ileż się tam dzieje!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne pudełeczko i wogóle ciekawe rzeczy robisz !! Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewelina przepiękne jest to pudełko, pełne niespodzianek.
    i dziękuję za komentarze
    Co do kolczyków, zrobię takie na pręciku jak pisałaś a ty ocenisz - tylko musisz uzbroić się w cierpliwość bo u mnie jeszcze zamieszanie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. pudełeczka wciągają - wiem cos o tym

    śliczne Ci wyszło!

    bardzo sympateycznie jest u Ciebie na blogu - jestem tu pierwszy raz ale chyba częściej będę zaglądać.

    pozdrawiam i zapraszam przy okazji do mnie na candy:) wytworki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne pudełeczko:)
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga i na " wymiankę podróżniczą"
    http://kasiulkowetwory.blogspot.com
    Pozdrawiam- ARTYSTKA26

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz na blogu, oczarowana jego zawartością :)
    piękne pudełeczko, aż dech zapiera...
    zapraszam też do mnie i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne pudełko!!
    bardzo mi się podoba pokrywka :)

    OdpowiedzUsuń