niedziela, 12 lutego 2012

Ale lale .


 Witam was serdecznie dzisiaj na tapecie lale oto one



7 komentarzy:

  1. lale slodkie
    swietnie dopracowane w szczegolach ubranka
    masz naprawde talent

    OdpowiedzUsuń
  2. Są takie anielskie.
    Ta z jasnymi włoskami jest cudowna;) ja mam właśnie teraz bardzo podobną fryzurę bo nie mogę się odpędzić od tych moich pszczół mam ich dość jedną zduło druga jakaś anemiczna na dziś chyba dosyć.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak- ale lale! Sa swietne, zreszta ogladnelam inne twoje prace i musze przyznac ze szyjesz swietne Tildy:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne laleczki, gdybym miała córkę to właśnie taką chciałabym dla niej, piękne te białe sukienusie, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wszystkim ,że odwiedzili mój mały świat oraz wyrazili swoją opinie to mnie bardzo motywuje .Cieszę się ogromnie .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń