niedziela, 3 marca 2013

Już jestem

Witajcie kochani długo mnie tu nie było dziękuję wam za waszą troskę i zapytania o mnie  ,żyje i miewam się dobrze .Swoją nieobecność mogę tylko usprawiedliwić brakiem czasu praca ,praca i jeszcze raz praca .
         Jakiś czas temu nawiązałam wspaniałą współpracę z www.facebook.com/ewuwka to bardzo przemiła osóbka która specjalnie dla mnie stworzyła piękne etykietki i tasiemkę .Teraz moje trusie będą się odznaczać :) Jestem prze szczęśliwa i dziękuję Ci Ewuniu praca z Tobą była wspaniałą przygodą a ja nie mogłam się doczekać kiedy dostanę je w swoje łapki .Nie zapomnę tej chwili jak małe dziecko cieszyłam się  etykietkami i dodam jeszcze ,że spełniają one dwie funkcje mogą służyć jako zawieszki albo naklejki super .



                                 
                                           polecam  www.facebook.com/ewuwka  z całego serca .






                                                       tak prezentują się na zajączkach :)
                                          Pozdrawiam Was cieplutko i dziękuję za odwiedziny

4 komentarze:

  1. Ewelinko są SUPER !!!!
    Odznaczają się wyjątkową urodą i widać włożone w nie serduszko :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, komplementowałam na FB - CUDOWNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Etykietki wyglądają przeuroczo i zachęcają do kupna Twoich cudnych wytworów. Są eleganckie, miłe dla oka i sprawiają wrażenie, że ....chce się je kupić.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewelinko należą Ci się gratulacje, bo Twoje dzieła doczekały się jakoby odznaczeń!
    Piękne te etykietki - bardzo pomysłowo zaprojektowane i naprawdę uroczo wyglądają.
    Teraz Twoje oryginalne prace będą nosiły równie oryginalne znaki towarowe, które dumnie będą reklamowały swoją Stwórczynię ;)
    Pozdrawiam i dzielę z Tobą Twoją radość :-D

    OdpowiedzUsuń